Autoen teknologia barriak

AUTOEN MOTORE ELEKTRIKO BARRIAK: Ibilgailu elektrikoa motor elektriko bat edo gehiago powered ibilgailu erregai alternatiboa da. Trakzio gurpilak edo motor birakaria bultzatuta helizeen emandako daiteke, edo beste kasu batzuetan beste ez-biratzen Motor mota, hala nola, Motor linealek, motor inertzial edo aplikazio magnetiko energia-iturri gisa erabili ahal izateko, kasu Magnetic levitation trenak.
Ibilgailu elektrikoa barne-errekuntzako motorra (errekuntzako ibilgailu labur deitzen da) bereziki diseinatuta dago erregaia erretzea lan ibilgailu bat gertatzen ez den bezala, eta trakzio-motor elektrikoa lortzen, baina energia jarraituz modu hornitu ahal izango dira:
Kanpoko ibilgailuaren hornidura bere run osoan, etengabeko energia hornidura, ohikoa da, tren elektrikoa eta orga.
Volkswagen Golf Blue-e-motion
Volkswagen Golf Blue-e-motion atarako dauan
motore berria 2013aren amaieran.
Energia ibilgailua baldin eta, taula batean erreakzio kimiko baten bidez sortzen du elektrizitatea elektrikoa Motor ibilgailu gordetako kimiko bat inprimakia. Adibide bat hibridoak autoa ez plug, edo erregai-pila ibilgailua da.
Energia taula energia nuklearra, hala nola, itsaspeko nuklear eta hegazkinaren garraiolari gisa erabiliz sortzen dira.


Energia sortzen onboard sortutako eguzki-panel fotoboltaikoak, garbi elektrizitatea ekoizteko metodo bat erabiliz, beste metodoak deskribatu araberakoa izango da, berriz, kontsumitzen den energia-iturri berriztagarrien dator ala ez kutsatzaile ala ez esateko gai izan.
Energia elektrikoa ibilgailua hornitu gelditu, gordetzen den-taula kargagarria sistemak, eta, ondoren, beren desplazamendu zehar kontsumitzen. Biltegiratze forma nagusiak hauek dira:
kimiko izeneko bateria ibilgailu elektrikoa bateriak gordetako energia, batez ere, litio agertzen teknologia heldua izan behar du gaur egun. Kontuan izan behar da, inbertsio berriak egin ari dira litio gordailuak (Salar de Uyuni-Bolivia) handiena bateriak hauen fabrikazioa.
energia elektrikoa supercapacitors gordetzen dira. Teknologia oraindik oso esperimentala.
energia zinetiko biltegiratze, flywheel frictionless.
Hibrido ibilgailu elektrikoa, bere energia iturri bat baino gehiago dator, besteak beste, izan ere posible da:
Kargagarria energia biltegiratzeko sistema eta zuzeneko konexio iraunkorra.
Kargagarria energia biltegiratzeko sistema erregai grabatzeko, elektrizitatea barne-errekuntzako motor eta motor elektriko propultsio belaunaldi barne oinarritzen, eta errekuntza nahastuta.


HIBRIDOAK: Ibilgailu hibridoak ibilgailu bat ordezko propultsio motorra konbinatuz elektrizitate bultzatuta, bateria eta barne-errekuntzako motorra da. Azken eredu eta erabili patente ingeniari Victor Wouk izeneko oinarritzen dira "Car hibridoak Aita".
File:Toyota 1NZ-FXE Engine 01.JPG
Orokorrean 2009 eta 2,5 milioi baino gehiago hibridoak ibilgailu elektrikoa arinagoa 1,6 milioi, 1 Japonian (640.000 baino gehiago) eta jarraian, Estatu Batuetako buru circulated 2 3 eta Europa (235 mila baino gehiago). otsailaren 3a Worldwide hibrido Toyota Motor Corporation manufakturak ereduak, 2 milioi ibilgailu saldu abuztua 2009.2 4 errekorra gainditu aurreko Honda Motor Co, SL 300.000 baino gehiago urtarrilaren arte saldu hibridoak 2009, eta Ford Motor Corporation, baino gehiago 122,000, 2009.1 maiatzaren amaieran arte saldu hibridoak.


AUTOAK LASER BITARTEZ BAKARRIK GIDATZEA: Team-LUX DARPA Grand Challenge, munduko auto lasterketa gehien amazing parte hartu du. Ekitaldia, 2004ko hirugarren geroztik denbora, gidatu gabeko arteko ibilgailu lehiaketa bat da. Laser teknologia enpresa Sick AG eta bere filiala, Ibeo Automobile Sensor GmbH, beren Team-LUX parte hartu zuten. Laser gidatze autonomoa sentsore laster izango da produkzio-ibilgailuak segurtasun sistemak erakusteko nahi zuten.
Lasterketa-auto bat VW Passat 2.0 TDI zen hiru berri Ibeo LUX laser sentsore bere karrozeria ezkutatuta prototipoak.
Zer egiten du lasterketa hau hain berezia da lehian ibilgailu guztiek 60 miliako ikastaro bat gainditu behar erabat autonomoan, kontrolatzaile edo urruneko kontrol gabe.
DARPA Urban Challenge 2007 ospatu zen AEBetako hiri batean, trafiko baldintza errealetan. Team-LUX purported adimendun bide-segurtasuna hobetzeko gai den teknologia ekoizpen-auto ekoiztu daiteke. "Munduko onena automobilgintzako teknologia arloan aurka lehiatzen ari gara", azaldu du doktoreak Ulrich Lages, Automobile Sensor GmbH Ibeo CEO. Gehitu zuen: "Gure laser teknologia berritzailea ematen digu Markagailua hainbat urte gure potentziala baino gehiago gara talde nahiko txiki bat izan arren, eta lehiakide handiak ez bezala, ez dugu big aurrekontua, DARPA 2007 aukera handi bat dugu uste dugu. arerioak,, batez ere objektu detekzio eta ingurumena eremuan.


FORWARD CALLISION AVOIDANCE ASSIST CONCEPT:

teknologia eragina gidariaren eragozten autoa aurretik, eta, aldi berean, balazten bat-bateko arriskua murrizten laguntzen du. Sistema berria gaitasuna buruz 60km / h abiadura handiko daitezkeen talkak saihesteko, azkarrena inoiz talka saihesteko sistemak ditu.








       -SAFETY SHIELD: Autoa bera eta gure aurrean autoa arteko distantzia kalkulatzen sentikorra radar bat erabiltzen da, eta bere erlatiboa abiadura gain. Sistema aurkitzen dezelerazioa behar da, gidariari abisatzen seinale akustikoa monitorea auto bidez eta gero, indar bizkortzaile pedal eta balazta poliki-poliki goranzko bultzada kontrolatzailea laguntzeko motelduko sortzen. Sistema talka aukera detektatzen bada, autoa gelditu egiten da automatikoki. A priori sistema kontrolatzailea laguntza argia da, batzuk hassle izan daiteke ezagutzen dugun arren.

       -MOVING OBJECT DETECTION: mugitzen ari den objektu detektatzeko autoa kontrolatzailea ohartarazi egingo bere presentzia inguruan diseinatutako programa bat.



       -HEALT&WELL BEING: gidarien  erosotasuna sortutako kontzeptu bat. Gidariaren eta bidaiariak auto barruan eroso ingurune bat sortu nahi du.






Sistema City StopFRENO AUTOMATIKOA LARRIALDIETAN:
Herriaren Stop aktiboa, Ford: sistema laguntzen duten motela muturreko egoeretan autoa irabazlea. Talka Prebentzio Assist, Mercedes Benz, eta Volkswagen City Larrialdi Brake



LANE DEPARTURE PREVENTION:
Halako sistemek ohartarazten gidariari urrats on line karril aldaketa eta aldi berean seinale auto aktibatzen dira adierazi. Bi mota daude:


1.Lane Aldatu Abisua: Sound edo bibrazio bolantea edo auto eserlekua desbideratzeko zure bidea. (Lane Irteera Prebentzioa, adibidez Infiniti)

2. Aipatutako pista: Geratu gurpilak, edo bolantea mugitu (baduzu direkzio elektrikoa) autoa mantentzeko erdiko erreia. (Lane Laguntzak mantentzea, Ford)


GIDARIA LO EZ GERATZEKO SISTEMA BARRIA:


Sistema de alerta de Mercedes anti-fatigaAkustikoa edo seinale argia kontrol-panela erabiliz, bolantea eta kontrolatzailearen mugimendua maiztasuna oinarritutako algoritmoak sentsore sistema mota hau hasi zenetik bere martxa, detektatzeko kontrolatzailea fatigued ahal izango dira, eta alarma gelditzekoautoa segurtasunez eta ez erori lotan gidatzeko.


REAR VEHICLE MONITORING SYSTEM:

Auto bat gidatzen duzu, eta eskuin atzean eta alboko da, ezin duzu ikusi du ispilu. Eremu honetan non autoa deritzo "itsu Leku".

Sistema “Adaptative Forward Lighting” de OpelMazda auto Atzeko Ibilgailuen Zaintza bezalako sistemak itsu lekuen ikusgai, eta bere presentzia gidariak ohartaraztea.

Opel-sistema, "Adaptive Forward Argiak" sistema bat ikuspena handitzen duten argi gutxiko baldintzak, hala nola, kurba, bidegurutzeetan edo eguraldi txarra tarte saria irabazi zue

No hay comentarios:

Publicar un comentario